Σελίδες

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

γειά...


45 σχόλια:

  1. Ξέρω πού ήσουν όταν έπαιρνες αυτή τη φωτογραφία...
    χο χο χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκτός (ε)αυτού όμως, είναι πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι, δεν είναι πολύ ωραία... είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ! και μ έβγαλε όντως εκτός εαυτού. :)

      Διαγραφή
    2. Ε, ναι. Δεν αντέχονται αυτά τα πράγματα. Ο Δαλάι πρέπει να είσαι για να το σηκώσεις κάτι τέτοιο. Ένα σκέτο flesh and blood, αδύνατον.

      Διαγραφή
  3. Ώστε εκεί χάθηκες τόσο καιρό;!
    Με το δίκιο σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χάθηκα, μαγεύτηκα. με πήραν και με σήκωσαν στα γυμνά τους κλαριά. όσο για το δίκιο μου... ξέχασα να το ψάχνω πιά :) δε χωράει εκεί ούτε δίκιο ούτε άδικο. άγνωστες έννοιες.

      Διαγραφή
  4. Γεια!
    Θέλω να έρθω εκεί.
    Τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια για λίγο...Μέχρι να ξανανθίσει η φύση...ε? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πειράζει που η συγκεκριμένη φύση μ αρέσει έτσι; απόλυτα και μοναδικά απογυμνωμένη... να απλώνει τα κλαριά σαν χέρια που με θέλουν; αχ βόλτίτσα... σεβντάς τα δέντρα αυτά.

      Διαγραφή
  6. Γειά σου νονούλα!

    Υπέροχη φωτό. Να περνάς εξίσου υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που τη βλέπετε τη φωτο;;;
      χάζεψε η γάτα.....

      Διαγραφή
    2. Γλυκέ μικρέ μου Ρακούλη... πόσο χαίρομαι κάθε φορά που σας βλέπω. Να περνάτε και σεις όμορφα και να μας χαμογελάτε... μου έλειψαν λίγο τα παγάκια που έλιωναν μαζί σας. :)

      Διαγραφή
    3. σερενάτα; αλήθεια δεν βλέπεις καμία φωτογραφία; αν ναι, δοκίμασε με άλλον browser :)

      Διαγραφή
  7. Εγώ μάλλον είμαι η μόνη που δεν έχω καταλάβει(ως συνήθως!) Που χάθηκες? Που είναι αυτό? Και για να έχουμε καλό ερώτημα: Γειά όπως λέμε hallo ή γειά όπως λέμε goodbye?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζεται να καταλάβεις τίποτα μικρή μου ΕμΜυ. Κοίτα απλώς τα δέντρα κι άφησέ τα να σε πάρουν μαζί τους, όπως και μένα. Το γειά είναι ένα γειά απλό και γλυκό όπως όταν μπαίνεις σ ένα δωμάτιο που είναι μαζεμένοι φίλοι που έχεις καιρό να δείς. Μπαίνεις και λες ένα γειά... έτσι απλά. Μου λείψατε...

      Διαγραφή
  8. Τι; Μετά από τόσες μέρες απουσίας ένα γεια; Μόνο ένα γεια;
    Αλλά τι λέω η εικόνα λέει πολλά πολλά περισσότερα:-)

    Να περνάς υπέροχα sodurck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν τόσα πολλά αυτά που ήθελα να πω Margo μου. να μοιραστώ. Τελικά μόνο ένα γειά κατάφερα να αρθρώσω...

      Διαγραφή
  9. Άργησα, αλλά τα κατάφερα!
    Ένα γεια και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κατάφερες να με κάνεις να χαρώ και να χαμογελάσω που σε είδα. :)

      Διαγραφή
  10. Γεια!
    Θα έρθω κι εγώ μαζί με τον silent. (Μου θυμίζει κάτι από Έδεσσα. Καμία σχέση ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα δεν ήρθες; τι περιμένεις; έχω κρασί. θα μεθύσουμε και θα βάλουμε ανάκατες λέξεις στο πάτωμα να τις μεθύσουμε κι αυτές και θα βγούμε ξημέρωμα στην μπλογκογειτονιά οι τρείς μας να τους ξεσηκώσουμε με τραγούδια και γέλια και δάκρυα και σεβντάδες.

      Διαγραφή
  11. Μπήκα για να σου ρίξω ένα βρίσιμο που θα ήταν όλο δικό σου. Παλιοκόριτσο!
    Γιατί τα κάνεις αυτά; Ε;...
    Αλλά τελικά με κατάφερες, με τη χαρά σου.
    Χαμογελάω :)
    Γεια σου μικρή :)
    It feels great to have you back!
    Stay...

    smack!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φυσικά.
    Είμαι στη διάθεση της φιλοξενίας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάθησε αναπαυτικά... όπου σ αρέσει. στο πάτωμα, στον καναπέ... ΄θα μας βάλω από ένα ποτάκι... και θα μιλήσουμε για τη γοητεία της απογύμνωσης.

      Διαγραφή
  13. Συγγνώμη αλλά η προσφορά γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα. Και κρασί και τραγούδια και ανάκατες λέξεις και γέλια και δάκρυα και Theorema. Εγώ έρχομαι, ήρθα, έφθασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμένα μου θυμίζει Άνω Πορόϊα ....έχω και κάτι ανάλογες φωτό , μια στις ρίζες μια στις κορφές.....εκεί προς το βουνό , πάνω από το χωριό, προς τα μονοπάτια που πάνε ψηλα, πέρα από τις ταβέρνες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια στις ρίζες, μια στις κορφές... ακριβώς έτσι...

      νάσαι καλά Χρήστο.

      Διαγραφή