Σελίδες

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

μ

 μνήμη μόνη μηχανή μέλλοντος μοναχική μαγεία



μη!

19 σχόλια:

  1. αμεριμνησία μόνη ανθρώπινη αχρονική συντροφική ελευθερία

    ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράκε; βαλθήκατε να με εξουθενώσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ράκε, γιατί η συγκεκριμένη ακολουθία λέξεων; παίζουν μαζί μου ερήμην σας;

    αν δεν υπήρχε αχρονία το "αμα σε" θα ήταν τόσο μα τόσο αληθινό. και λυτρωτικό ίσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και το ναι! θα ήταν κάθετα στο μη!

    Μα τι καφέ ήπιατε; ή μήπως φταίει ο δικός μου;

    (μα είδατε τι κάνει η αχρονία;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι λέτε;;;!!! Εγώ βάλθηκα να σας εξουθενώσω;;;!!

    Κατεβαίνετε πρωί πρωί σαββατιάτικα, με τη γνωστή... αμεριμνησία σας, και παίζετε με τις λέξεις, και νομίζετε ότι θα το άφηνα να περάσει έτσι;

    Κι εσείς συνεχίζετε να παίζετε [εγώ ως γνωστόν είμαι ο ορισμός της... σοβαρότητας!]

    "Όποιος σπέρνει παιχνίδια με τις λέξεις, θερίζει χάος... μη σκέψης", που έλεγε κι ο... παπούλης μου ο Χ.

    Καλημέρα είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο παπούλης σας μπορεί να με εγγονοθετήσει; (πέστε του καμιά καλή κουβέντα και σεις)

    Καλημέρα να πούμε!

    (μ αυτά που γράφετε καλή θα είναι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακόμα κι αν μπορούσε να μ' ακούσει εκεί που είναι, μάλλον σε βάρος σας θα ήταν κάθε καλή μου κουβέντα.

    Δεν είχαμε και τις καλύτερες των σχέσεων... Γιατί κι αυτός έπαιζε συνέχεια με τις λέξεις, και ποτέ δεν πήγε λίγο [τόσο δα!] παρακάτω... Του τα 'λεγα, αλλά δεν μ' άκουγε...

    Καλημέρα σας, λοιπόν!

    YΓ. Τελικά, τα παγάκια του σκατς, έγινα παγάκια του φραπέ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι είναι παρακάτω από τις λέξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πώς θα μπορούσε κάποιος να περιγράψει με λέξεις αυτό που βρίσκεται πέρα απ' τις λέξεις; ;-)

    Υπάρχει πάντως. Όλοι οι άνθρωποι το διαισθανόμαστε. Αυτό δεν ψάχνουμε όλοι μας μια ζωή; Και, όχι! Δεν πρόκειται για καμία -απολύτως!- μεταφυσική αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είπατε: παρακάτω, σας ρώτησα για το παρακάτω, μου απαντήσατε για το παραπέρα...

    πρέπει να σταματήσω να διαβάζω γράμμα-γράμμα...

    (στο σχολείο μας μάθαιναν τα γράμματα για να διαβάσουμε τις λέξεις. τώρα τα μαθαίνουν τις λέξεις για να αναγνωρίσουν μετά τα γράμματα... γερνάω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακάτω... παραπέρα...

    Είδατε τι μας έχει κάνει η "χωροποίηση" του χρόνου;

    Όχι δεν γερνάτε. Απλά παραμένετε κολλημένη στις λέξεις. [Μέγας διαπιστωσιολόγος!]

    Ο καλύτερος τρόπος να πάτε παρα[ό,τι];;;

    Συνεχίστε να παίζετε με τις λέξεις, χωρίς όμως να κολλάτε στο παιχνίδι ή στις λέξεις. [Μ' έπιασε πάλι το συμβουλευτικό μου :lol: Γεροδημοδιδάσκαλος...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πόσο δίκιο έχετε. Πρέπει επειγόντως να σταματήσω να κολλάω ΚΑΙ στα παιχνίδια ΚΑΙ στις λέξεις.

    Σας ευχαριστώ σοφέ μου ρακοδημοδιδάσκαλε (που δίδασκες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα συνεχίστε να παίζετε! Όχι όμως μόνο με τις λέξεις. Παίξτε με συμπεριφορές. Παίξτε με αισθήματα. [Στ' αλήθεια γιατί όλοι νιώθουμε ότι ΠΑΝΤΑ οι άλλοι μας προσβάλλουν;] Παίξτε εν γένει.

    Αν η Χαρά είναι βασικό συστατικό του σύμπαντος, πού αλλού θα τη βρούμε, αν όχι στο Παιχνίδι;

    [[[Πάω σιγά σιγά να λιποθυμήσω κάπου με την ησυχία μου. Τα 'καψα και σήμερα... :lol: Μη με πάρει και κανένα μάτι και γίνω ρεζίλι... Σόρρυ, νονούλα, που σας ζάλισα σαββατιάτικα.]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μη λέτε σόρρυ! και μη μου ζητάτε συγνώμη που μου φτιάξατε τη μέρα! Καλή μας λιπο-θυμία αγαπητέ και φίλτατε και γλυκέ μου δάσκαλε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν σας δίδαξα τίποτα. Απλά, εσείς μάθατε. Σε σας τα συχαρίκια!

    [[[Χαίρομαι που μεγα-θυμήσατε, και δεν λιγο-θυμήσατε σαν κι ελόγου μου. Καλό απόγευμα, καλό Σ/Κ!]]]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας...

    Εμένα πάλι αυτό που με προβλημάτισε είναι η φωτογραφία, με την κούκλα αγκαλιά με ένα ρομπότ; ή μια κούκλα;
    Και θα'θελα μια εξήγηση από μέρους σας...τι να συμβολίζει άραγε;
    Σαν τι θα'θελε να πει ο ποιητής με την συγκεκριμένη φωτό;

    Πάντως εμένα , για αδιευκρίνιστους λόγους, το "μη" που έχετε βάλει ακριβώς δίπλα στην συγκεκριμένη φωτογραφία με ανακουφίζει κάπως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Χρήστο, ποιος να ξέρει τι ήθελε να πει ο ποιητής. και δεν ξέρω αν έχει και σημασία. Ο συμβολισμός... εξαρτάται. Είναι κι αυτό σαν την πραγματικότητα. Την ερμηνεύεις κατά βούληση, κατ ανάγκη και κατά το δοκούν. Πάντως την ερμηνεύεις.

    Το μη! είναι μια ανάσα πριν τη φωτογραφία. Και δεν ξέρω αν είναι άρνηση ή πρόσκληση ή παράκληση ή ανορθογραφία.

    Χαίρομαι που εσάς τουλάχιστον σας ανακούφισε :)

    Καλή καινούργια εβδομάδα ας έρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή