Σελίδες

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

τα 10 του 11 που γίνανε 11





Σε συνέχεια της ευγενικής πρόσκλησης της Αυτής Μεγαλειότητος Κουίνης,  παραθέτω τα "καλύτερα" 10 του 11 που όμως έγιναν 11.  

1.  Αγαπημένη στιγμή. όταν σήκωσα το τηλέφωνο κι άκουσα μια 3μιση χρονών φωνούλα να μου λέει " νονά; έκανα μια ευχή για σένα. εύχομαι να είμαστε πάντα κοντά σου"
2.  Αγαπημένο άρωμα. η μυρωδιά της καταιγίδας.
3.  Αγαπημένο φαγητό. αυτό που ξεχνάς να φας, όταν η ζωή κυλάει μέσα σου με ορμή.
4.  Αγαπημένο γλυκό. αυτό που δεν ισοπέδωσε η οικειότητα. Και επειδή δεν είμαι φαν των γλυκών θα διορθώσω την αδικία   και θα προσθέσω την ερώτηση Αγαπημένο αλμυρό. Οι ελιές!!! (και ειδικότερα Θρούμπες Θάσου)
5.  Αγαπημένο ποτό. τζάμισον βέβαια. Με παγάκια να ακούγονται.
6.  Αγαπημένο βιβλίο. 'Με λένε Λέξη” Μαρία Μήτσορα.
7.  Αγαπημένο τραγούδι. Αν. Δημήτρης Μητσοτάκης και οι Ευδαίμονες.
8.   Αγαπημένη σειρά.  η  σειρά με την οποία άνοιγα τα 25 δώρα Μου, από την 1η ως την 25η του Δεκέμβρη.
9.   Αγαπημένη έξοδος. η... Ωθήσατε / Έλξατε
10. Αγαπημένη διαδρομή. απ το κάστρο της Μονεμβασιάς, ως κάτω στο χωριό, χέρι χέρι... στο απόλυτο σκοτάδι.

Και παραδίδω τη σκυτάλη και απευθύνω την πρόσκληση να συνεχίσουν το παίγνιον στους αγαπητούς και μη εξαιρετέους 

την παρέα του ola de palabras
Τηρίματα
Margo
όσοι θαρραλέοι δεν αναφέρονται παραπάνω... 

Ελπίζω να το απολαύσετε. Περιμένω με ανυπομονησία να σας διαβάσω.  

Σας φιλώ!  



40 σχόλια:

  1. Μόλις μου έλεγε ο μικρός ότι το top 10 του 2011, έπρεπε να είναι top 11. Οι συγγένειες που λέγαμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νιώθω ότι κοντεύει η ώρα να γνωριστούμε όλοι οι συγγενείς... του μικρού συμπεριλαμβανομένου βεβαίως βεβαίως... (άσε που δεν ξεχνάω εκείνο το σύγκλινο που είχες τάξει, ούτε το κρασί της Riski που κάνει την κινέζα (η Riski, όχι το κρασί))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ προχώ αυτό με την απάντηση στα σχόλια...
      Λοιπόν να βρεθούμε. Όσο υπάρχουν σύγκλινα, υπάρχει ελπίδα!

      Διαγραφή
    2. ουφ! σ΄έχασα και σ έψαχνα και συ ήσουν εδώ πάνω! ήταν λίγο τρελό πάντως να βλέπω το σχόλιο στα μέηλ, στον πίνακα ελέγχου και να μην το βλέπω εδώ. όντως προχώ τα νέα μέτρα αλλά η ελπίδα του σύγκλινου με κρατάει ζωντανή. Δεν ξέρω βεβαίως αν πρόσεξες, η Riski, κιχ δεν είπε για το κρασί :P

      Διαγραφή
  3. Αυτό που με ξετρέλανε είναι η σειρά! όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tremens, να δεις πως με ξετρελαίνει 3 χρόνια τώρα, που από την 1η Δεκεμβρίου ανοίγω κάθε μέρα ένα δώρο... ως τα χριστούγεννα. περιμένω πως και πως να ξημερώσει για να δώ το δώρο μου!! ναι, 25 δώρα μόνο για μένα, μόνο δικά μου, που περιμένουν τη σειρά τους για να τα ανοίξω... ποια άλλη σειρά θα μπορούσα να διαλέξω;

    Καλώς ήρθες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1)Αγαπημένη στιγμή :Πάνω απο μία,κάθε φορα που πάταγα στα Γιάννενα...για τα Γιάννενα δε ξέρω τι στιγμή ήταν
    2)Αγαπημένο άρωμα : δακρυγόνο με ληγμένα χημικά
    3)Αγαπημένο φαγητό : H ήττα,αφου αυτή τρώω συνέχεια
    4)Αγαπημένο γλυκό : Το Γλυκό Πουλί Της Νιότης
    5)Αγαπημένο ποτό :Jack Daniels..σκέτο
    6)Αγαπημένο βιβλίο: Άσε να κυκλοφορήσει το πόνημα του Πάγκαλου ας μη βιαζόμαστε
    7)Αγαπημένο τραγούδι:"Είπα Να Φύγω" Κώστας Μητσοτάκης & Οι Γκαντέμηδες
    8)Αγαπημένη σειρα : η Σαββατιάτικη στον Μανάβη
    9)Αγαπημένη Έξοδος : αυτή απο τον υπολογιστή... με τις ειδησεις που διαβάζω τελευταία
    10)Αγαπημένη Διαδρομή :Εκεί που με πάει τελευταία το άλμπουμ της Feist..όπου κι αν με πάει.
    Αυτά τα ολίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οταν νόμιζα πως θα έμενα μόνη και θα βαριόμουν....εμφανίστηκε ένας καλός φίλος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. moody... για μια ακόμα φορά, σε διαβάζω μονορούφι! κορυφαίο το τοπ 10 του 11... :))

    (εκείνο το μητσοτάκης και οι γκαντέμηδες μ έστειλε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. serenata, αυτό ειναι η καλύτερη στιγμή; η το καλύτερο ποτό; περιμένω και τα υπόλοιπα 9 και μετά θα σας θέσω τις απορίες μου... (πάντα έχω απορίες).

    Εν αναμονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερο ποτό: καλό κόκκινο κρασί με παρέα....

      Τίποτε άλλο...
      Δεν έχω ένα μόνο αγαπημένο βιβλίο, ταινία...
      Και δε μπορώ να θυμηθώ τη χρονιά...αλήθεια!

      Διαγραφή
    2. καταλαβαίνω τι λες αλλά εμένα θα μου άρεσε το πρώτο που σούρχεται στο μυαλό με την κάθε ερώτηση. τη χρονιά ούτε και γω τη θυμάμαι. αλλά δεν έχει και σημασία, αφού στο μυαλό μου έχει καταγραφεί σαν ομορφιά ε;

      Διαγραφή
    3. χμμμ...καλά θα προσπαθήσω....αύριο:)

      Διαγραφή
    4. θα περιμένω :)

      (και ξέρεις τι λένε για το τάξιμο ε; )

      Διαγραφή
  9. Κουίνης! χαχαχαχα Πολύ μου άρεσε αυτή η γενική! αχαχαχα! Και η αγαπημένη σου σειρα μου άρεσε πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2011 ιζ ντεντ!
    Λονγκ λιβ 2012!

    Καλό βράδυ σε όλες/όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ προχώ η λίστα!!! Φαντάζομαι έλιωσες με το βαφτιστήρι ε;! Και με το δίκιο σου!!!

    Έχω και μια ερώτηση. Ο Άγιος Βασίλης τι σου είναι; 25 δώρα! Πόσο καλό παιδί είσαι δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένο γλυκό..... οι ελιές!!! :-)
    Καλά, και η σειρά ανατρεπτική..
    η έξοδος έξυπνη..
    μα τι παιδί είσαι εσύ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Margo - για πες κι εσύ τα Top 10 σου! Για να μας φυσήξει κι εμάς λίγος αέρας!!!

    (SoDurck - ελπίζω να μου επιτρέπεις την παρέμβαση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι ναι Φαούδι επιτρέπω επιτρέπω. κάτσε να της το κάνουμε κι επίσημα να μη μπορεί να πει όχι... (χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Margo, με την ευρύτερη έννοια του όρου, παιδί για σπίτι πάντως δε μου φαίνομαι :)

    Περιμένω ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φαούδι, αλοιφή κανονικά. που να με δεις κι όταν μια αλλη φορά με πήρε κι ακούω "νονά, έφαγα ζάχαρη για να κάνω γλυκιά τη φωνή μου πριν σε πάρω"...

    με τον σάντα δεν έχω συγγένεια. αλλά είμαι πολύ καλό παιδί και κάθε χρόνο έχω 25 δώρα για τον δεκέμβρη για να με προετοιμάζουν για τα χριστούγεννα. έχω και μια υπόσχεση οτι του χρόνου, θα έχω κι αλλα 25 για τη μέρα των χριστουγέννων, για να ανοίγω όλη μέρα, για να μη μου φανεί η μέρα οτι περνάει δύσκολα. (πρεπει να τονίσω οτι αυτά τα δώρα είναι πακεταρισμένα λες και είναι τρελά και θα το έσκαγαν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωωω...
    Να ξεχνάς να φας. Αξέχαστη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Riski, μαζί σου απόψε ζω τον ορισμό της ευτυχισμένης παράνοιας. σχόλια περί ήττας νικήττας αδιαφορίας, ένοχων αγγιγμάτων και θεϊκών σχολίων όπως αυτό. πως να συγκεντρωθώ η γυναίκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χμ, ποτέ δεν έχω ξεχάσει να φάω...
    Αλλά δεν θα με πάρει από κάτω! Όχι!

    Χαρά μας που διάλεξες την παρέα του βλογ αν και οι άλλοι δύο λουφάρουν μονίμως. Θα παίξω όμως εγώ αντ' αυτών. Αργότερα όμως... Με έχουν προσκαλέσει ακόμα δύο βλόγερς και περιμένω να δω αν θα υπάρξει κι άλλος να το κάνω μια και καλή!!! χοχοχοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τέικ γιορ τάιμ ντίαρ ατίνα (το τ παχύ). και να τους βάλεις και τους άλλους να κάνουν καμιά δουλειά. μήπως να επέμβω?

    (όχι να μη σε πάρει από κάτω. μικρή είσαι ακόμα)

    δεν το λένε έτσι βρε... άκουμε προσεκτικά... χο..χο...χοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ μαζί σου απόψε ζω τον ορισμό της σουρεαλιστικής ευτυχίας. Ανεπανάληπτες στιγμές. Δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω.

    Μην ξανασυγκεντρωθείς, σε παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. που να συγκεντρωθώ παιδί μου; έχω δουλειές! έχω να αδιαφορήσω λέμε! (τους πόντους! μην ξεχάσεις να μου γράψεις τους πόντους πως μετράμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό είναι λίγο πολύπλοκο. Και αν στο πω τώρα, μπορεί να τα κάνεις έναν αχταρμά όλα μαζί και να χάσεις τα κεκτημένα σου. Είναι επικίνδυνο.
    Άσε να το μάθουμε καλύτερα στο επόμενο μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ε! ζούμε μια μοναδική στιγμή αγαπητή μου Riski! Μόλις τώρα ο μπλόγκερ απέκτησε το σύστημα απάντησης στα σχόλια! είσαστε η πρώτη στην οποία θα το εφαρμόσω!!! πως νιώθετε? ζούμε μοναδικές στιγμές!!!

      Διαγραφή
  24. Ωωω... Μα τι τιμή...
    Μόλις επετεύχθη η οριστική και αμετάκλητη κατάργηση της απόλυτης παροιμίας:
    "Όποιος νύχτα περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ, πουλάκι μου αυτό το ΕΝΑ είναι δεσμευτικό το άτιμο!
    Πρέπει να το ψάξω...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη μου Αντιγόνη, και γώ μόλις το είδα, ένιωσα ένα σφίξιμο στο λαιμό, έναν περιορισμό αλλά μετά σκέφτηκα πως δεν υπογράφω και συμβόλαιο. είπα να γράψω μια απ όλες. κι έπειτα; αφού όμορφη θα ήταν, πως θα τη μετραγα την ομορφιά της δηλαδή; κι έτσι έβαλα μπροστά μου τις ερωτήσεις και έγραψα την πρώτη απάντηση που μούρθε. (ναι οκ, βοήθησαν και κάποιοι εδώ γύρω). Περιμένω όμως - δε σε πιέζω - αλλά περιμένω :)

      Διαγραφή
  26. λοιπόν, έχω ένα τεχνικό θέμα. πρώτον, ένα σχόλιο που φαίνεται στα "σχόλια" του πίνακα ελέγχου και μου έχει έρθει και με μέηλ, δεν εμφανίζεται εδώ. Επίσης, έχει αλλάξει την ώρα. τώρα είναι 11.13 και αυτό νομίζω δείχνει δυο ώρες μετά. (μην κλείσουμε και κανένα σπίτι με τέτοιες ώρες στα σχόλια!)

    nefosis, σχόλιό σου δεν θέλει να το εμφανίσει. θα το έβαζα εγώ αλλά αν με βλέπεις, γράψε μου κάτι να κάνουμε ένα τεστάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χοχοχο την πάτησα! δεν έχω συνηθίσει τη νέα λογική κι έψαχνα στη σειρά τα σχόλια. τελικά το σχόλιο του σύννεφου, ήταν στη θέση του! nefosis σε βρήηηκα!!

      Διαγραφή
  27. Στη Μονεμβασιά αδελφές μου! Στη Μονεμβασιά!
    Θέλω να ξαναπάωωωω (10άρι αγαπημένο του 2011!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γω Λένα θέλω να ξαναπάω. για κείνο το κρασί στο κάστρο και μετά εκείνο το κατέβασμα χέρι χέρι που με ανέβαζε σε σύννεφα :)

      Διαγραφή
  28. δε μου αρέσουν οι λίστες. δεν είμαι θαρραλέα, αν θα μπορούσα να συνοψίσω και τα 10 , 11, κλπ θα χαν να κάνουν με αγάπη και αγαπημένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. με τι θα τις αντικαθιστούσατε; τι απαιτεί τόσο θάρρος (πέρα απ τη δική μου ταμπέλα;), γιατί δε μου μιλάτε δέκα, έντεκα, δώδεκα... συνεχόμενες φορές για αγάπη και αγαπημένους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Aγαπημενη φίλη,
    Μένω στη διαδρομή. Είναι υπεροχη, ρομαντική, βόλτα σε έναν άλλον κόσμο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή